Ursäkta mig läsare!!

Har inte bloggat för jag har haft fullt upp med annat! (alltså inget...)
Ska skärpa mig!

Iallafall så sitter jag uppe och sveper i mig lite (mycket...?) av coca cola. Så härligt, är en helt ny person nu tack vare coca cola. 
Imorgon är det skola.. AS skoj! not.
jag har fått två mystiska prickar! som jag antog var finnar, men icke sade nicke, dom har förvandlats till sår! Hoppas bara att det INTE är hudcancer.....

Woopwoop jag har hittat på ett nytt ord. Ordet är sammanse. Kreativt huh? ;D
Davinci min gangster katt sitter och äter upp min iphone haha busigt.

En bild på mina prickar!! i dom röda ringarna.


inget personligt att du är snygg och så,
men det spelar ingen roll för jag har redan en tjej hon är ett troll,
hon är en lvl 85 och var är du? -LOL.
Så skoj låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback